Doe Gewoon middag – Januari 2013

Op een mooie zaterdagmiddag hebben wij met een groep ouderen die leven in een sociaal isolement, genoten van een zalige lunch bij Doe Gewoon. Doe Gewoon is een restaurant waar anders ontwikkelde mensen in de keuken en bediening staan. Een prachtige combinatie!

Voedselbank Kerstpaketten Actie – December 2012

Voor de voedselbank, gaan wij voor de vulling zorgen van een groot aantal kerstpakketten! Hier kunt u meer informatie vinden >>

Dans & Spelmiddag – 29 april 2012

Zondag de 29e april zal bij Spotz aan de Wilhelminasingel een hele middag voor een uitgebreide lunch worden gezorgd en live entertainment voor ouderen in een sociaal isolement.

Kerstlunch – 11 december 2011

Op zondag de 11e december organiseren wij bij Brasserie Flo, een uitgebreide kerstlunch, voor ouderen die in een sociaal isolement verkeren!

Boottocht – 16 oktober 2011

Een zondag waarop ouderen die in meerdere of mindere mate in een sociaal isolement verkeren een dag in het zonnetje worden gezet met o.a. een boottocht over de Maas waarbij voor een uitgebreide lunch alsmede entertainment wordt gezorgd. Alle gasten van Stichting Caritas Mosae worden op die dag thuis opgehaald en aan het einde van de dag ook weer thuis gebracht.
Wenst u deel te nemen aan deze dag, of kent u iemand in uw omgeving die in aanmerking zou moeten komen voor deelname? Aarzel dan niet om contact op te nemen met het bestuur van de stichting via contact.

Aan deelname aan deze dag zijn geen kosten verbonden.